kjella93 Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 Heisann. Har nylig kjøpt meg en 330D 2000 modell. (Meget fornøyd) Og nå begynner tenningslåsen å kødde. Jeg vrir nøkkelen helt vanlig for å starte, men inneimellom så er det ingen respons? Det skjer absolutt ingenting. Hvis jeg venter litt og kanskje lirker litt på nøkkelen inne i tenningen så kommer den etterhvert. Og andre ganger så fungerer den helt normalt. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Dårlig kontakt i tenningslåsen kanskje? Takker for svar på forhånd
kjella93 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Skrevet Januar 15, 2014 Bump Sent from my HTC One X using Tapatalk
Mattae Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Har samme problemet selv, misstenker deffekt nøkkel eller ews boks. Men har bare 1 nøkkel så får ikke testa så lett. Av og til kjinner den bare uten å starte og.
kjella93 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Skrevet Januar 15, 2014 Har desverre bare en nøkkel jeg også. Skal bestille en ny via Bilia, så får vi se om det hjelper Sent from my HTC One X using Tapatalk
Mattae Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Tror nøkkelen ligger på ca 2000,-, har sjekka pris før. Må komme med tilbakemelding når du har prøvd
kjella93 Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Skrevet Januar 16, 2014 Var innom og fikk pris på 2200,- Så tar turen innom til uka og bestiller ny nøkkel da regner jeg med Ufattelig kjedelig å måtte styre og plundre sånn når man skal ha start på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå