robbakk76 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Selger nå min 320i Cab 1990, da tiden har løpt fra meg i forhold til dette. Bilen har fått helt nyrestaurert skinn interiør m/hvite kontursømmer ( Helt rått ). Motoren er en M52B28 ( E36 328I ) som har gått 160.000km / bilen har gått 185.000km.(Motor satt inn i 2012). Det er en sinnsykt rå lyd i bilen, motor i kombinasjon med effektanlegget. *Bilen ble lakkert og rustsveiset sommeren 2011, Caben er hel og grei. *Scorpion DTM effektanlegg hele veien, org tilpasset Mtech II bakfanger. ( Nytt 2013 ). *Mtech II Frontspoiler og bakfanger. *Mtech II ratt og girkule. *FK Highsport Coilovers justerbart sett ( nytt 2012) Senking er godkjent i vognkort. *Ventilerte sports skiver foran og bak ( Nytt 2012). *Sorte Hella De-lykter / samt kurve/tåkelys i sort. (Xenonkit montert). *GS Performance støtdemperlager foran og bak. *Xenon i Nærlys / Fjernlys og Kurve/tåkelys. *Monovisker *Signalkabler og diskanter er lagt opp klar til bruk ( Bare å montere anlegg). *Nytt batteri *Nye innvendige stoffmatter i bil ( Sort). *Bensinpumpe nylig byttet komplett. Mye mer +++ NB! Selges medHvite Azev A 7,5x17 og 8,5x17 (Sjeldne ) felger med bra sommerdekk. Denne bilen trenger ikke mye stell før du har en STRØKEN cabriolet med det riktige utstyret. Noe småtteri er det på en eldre bil, men ikke store greier: -Trenger å koble opp ledningen til signalhornet -Må bytte føleren i bakaksling til speedometer -Litt sprekk i lakk i v.bakskjerm/ hjulbuen Er dette jeg kommer på i øyeblikket. Prisantydning: ??.000,- Kun seriøse henvendelser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Bare interessant med rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Ja bare rent salg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsolbu Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Solgt? Har du papirer slik at det er mulig å få godkjent motor? knudsen250190 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Oppdatert annonsen med Ny pris! Dette er billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg