Koppangen Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Heisann! Vurdere og kjøpe meg e30 320/318, 84 modell da den er veteran i år! Jeg har noen spørsmål angående dette! Jeg lurer på hva jeg gjør dersom jeg trimmer denne og bygger turbo osv? og muligens skaffer meg 250-300Hester på en 320i eller 318i. Koster det mye og få det godkjent når bilen er veteran? Vil fullkasko være dyrt på en bil som er bygd godkjent trimming til 300 hester på en veteran? Gjerne fortell meg din historie som du har gjort og fått det til, eller fortell meg hvordan jeg bør gjøre dette. Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Det koster ikke noe mindre og godkjenne en veteran enn det koster og godkjenne en bil som har vært registrert i norge i 10+ år. Av det jeg har hørt vil ikke forsikring være noe spesielt dyrere heller. Det som er problemet er om du i det hele tatt får det godkjent. Søk litt rundt på forumet så finner du flere som har styra med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå