Furyon Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hallo, jeg lurer på om noen av dere vet hva en realistisk pris på forsikringen vil være. Jeg fyller 18 om 9 måneder sånn ca, og da skal jeg forsikre en BMW 520i 1993 modell. Jeg har ikke kjørt motorsykkel eller moped, så har ingen forsikring der. Forsikringen skal settes på meg, da jeg vil opparbeide meg bonus så fort som mulig. Har prøvd å søkt litt på google, men finner bare gamle tråder. Når jeg bruker forsikrings kalkulator så virker det som prisene er dyrere en jeg ser på som sannsynlighet. Jeg lurer også på hvor langt burde jeg velge som kjørelengde. Er over middels glad i å kjøre bil, og tipper at det kan fort bli en god del kjøring. Holder 12.000KM da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Er ikke sikkert kalkulatorene er så feil. Husker jeg betalte ca1400 i månden på min første bil. En 520 93mod med 12000 i lengde og dette er kun tre år siden. Men kan fort lønne seg og styre unna de mest kjente selskapene. Ta deg en ringerunde når den tid kommer sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Når du kjører forsikringskalkulator, er det veldig nært reell pris du får oppgitt. Når du er yngre enn 24 eller 25, ikke har hatt noen forsikringer før og i tillegg skal registrere en BMW på deg selv, blir det dyrt. Sjekk hva det koster å sette en like gammel mazda eller noe sånt på deg selv så ser du at det koster å være kar Når det gjelder kjørelengde, kan du jo begynne med 12000. Er det for lite kan du justere det opp etter hvert som året går, da til høyere forsikringspris naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå