Gå til innhold

Bilmekklinje i sverige, Utbilding nord.

bmwmann24
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, alt jeg skrev ble helt blankt ser jeg, jævla irriterende. 

vel, her i Sverige på http://www.utbnord.se  kan en bli så mangt. Praktisk rettet skole, individuelle ferdigheter avgjør hvor lenge du går her. Dette teller som Norsk vgs.

Jeg går bilfaget og stortrives her, Øvertorneo ligger ved elven som krysser til Finland, det er ca 1 mil til Yletorneå. Bildeler henter vi der, bilmekker elevene har fra 15-30% rabatt på deler her :):)

Lærerne er kule og alle har pedagogutdanninger i tilegg til sine fagbrev, så alle elever fanges opp. Her taes ikke alt så høytidelig utenom RUS og MOBBING. Da er det rett ut! Og det er jo greit nok.

Anbefales virkelig til alle, er du praktiskanlagt og ikke fullt så teoretiker som Norske skoler krever av deg, så passer du rett inn her med oss! Dessuten koster en sterkøl 15kr og en snus 15-30,-   kjøper du en stock (10 snus) så får du 10% rabatt!  Her blakkes du ikke, ser at vi Norske elever har en romslig økonomi i forhold til hva man har i Norge.

Jeg bor med samboer i en 50kvm leil til 4200,- inklusive Tv, Internett, varme, strøm osv. 500m fra verksted, det er jo ikke helt galt.

Det er nok ikke så mange som vet om dette tilbudet, så sjekk ut nettsiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...