Preben Andrè Stoltz Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Den ene baklykta (led) har sluttet å virke på min BMW 5-serie 520IA 2001 mod. Blinke lys, bremselys osv virker, men ikke kjøre lyset (altså selve led lyset..) Av og til får jeg opp pling med at bremselyset ikke virker, men når jeg skjekker så virker det! Har fått hjelp til og skjekke om den før strøm og sånt og alt er ok. Jeg har ikke så god peiling på hvor jeg burde kjøpe ny baklykt, er det noen som vet hvilken type lykt (slik at det passer på min bmw), og hvor det er rimeligst å kjøpe på nett? Håper på hjelp Mvh Preben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Du har ikke montert led i skiltlyset? Da kan du få opp den plingen med feil i baklys. Om alt ser ut til å virke alikevell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Andrè Stoltz Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Du har ikke montert led i skiltlyset? Da kan du få opp den plingen med feil i baklys. Om alt ser ut til å virke alikevell... Hei! Det er montert led i skiltlyset, men har aldri fått opp feilmelding på det før. Men er det noen som vet hvor jeg før kjøpt ny led baklykt til en bra pris, og som passer min bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå