Thomasbuan1 Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Hei! er det noen her inne som har bestillt deler fra PPF før ? som kan svare meg på hvordan betalingen fungerer, den derre kinternational payment greiene det var det eneste jeg fikk valg og ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasbuan1 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 international payment* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasbuan1 Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 ingen som har bestillt derfra før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Joda mange her som har bestilt derifra tenker jeg, men du har ikke valgt riktig navn på tråden i forhold etter hva du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Utenlandskunder får normalt epost når de har behandlet ordren og overfører penger manuellt wire transfer med IBAN nr osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasbuan1 Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 så hvordan skal jeg få betalt da ? når jeg trykte på den? og stod at alt var i orden og delene ville bli sendt når jeg hadde betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Hvorfor i allverden sender du ikke en mail til ppf og spør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 så hvordan skal jeg få betalt da ? når jeg trykte på den? og stod at alt var i orden og delene ville bli sendt når jeg hadde betalt? Du får mail fra PPF med betalingsinfo, der du velger enten PayPal eller wire-transfer f.eks. Denne eposten får du når ordren er blitt behandlet av PPF, normalt første virkedag etter bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå