nanoproffen Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hei.Håper noen kan hjelpe meg med følgende problem. Radioen i min 520i 2002 mod slår seg av etter 21 min. Finner ikke ut hvorfor, er det timer innstilling på radioen? Isåfall hvordan justerer man timer innstillingen? Er original anlegg som er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 gjorde et veldig raskt søk nå. Kom fram til at det kan være sikring nr 53 (vet ikke hvor den er, men dobbelsjekk) kilde: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=5168 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanoproffen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Takker for svar.Skal gi tilbakemelding når jeg har fått sjekket sikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 hvis det ikke er sikringen vil jeg nok tro det er noe feil med spilleren. Men la oss ikke trekke noen slutninger Jeg har ikke hatt e39 før, og kjenner heller ingen som har opplevd dette. Regner med at du ikke har tuklet med ledningene bak spilleren før? Edit: Velkommen til forumet forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanoproffen Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 gjorde et veldig raskt søk nå. Kom fram til at det kan være sikring nr 53 (vet ikke hvor den er, men dobbelsjekk) kilde: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=5168 Har sjekket sikringene og de er i orden.forøvrig går mine sikringer bare opp til nr 45. Har en mistanke om at radioen tror at motoren er slått av. Pussig fenomen. Noen kloke hoder som kan stille diagnosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Spol helt til 0:50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanoproffen Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Spol helt til 0:50 Se der ja..Man lærer så lenge man lever Problemet løst,manglet ei sikring. Takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Se der ja..Man lærer så lenge man lever Problemet løst,manglet ei sikring. Takker for hjelpen Ingen årsak! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ågerambjørg Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Hadde samme problem på bilen min. Leste dette og fant ut at det manglet en sikring hos meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå