xr2i91 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Ønsker å kjøpe div til min 92 BMW 316 e36 sedan. -Førerstol i stoff evnt komplett interiør. -Sotet eller røde og hvite baklykter. -Angelseyes front lykter evnt klare/sotet. -Look a like m3 fanger. -Vinge til bakluka. - 3 eiket ratt uten airbag. - Midtkonsoll med åpnet rom - Har selv nå kassettspiller. - Mekanismen til takluke ( Manuel ) - Org Girkule. Dette er lav budsjett bil, så lave priser er gull. Kontakt : Atle. Rundt Akershus/oslo PM/94891578 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoFivo Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Eg har original interiøret i stoff som ser ganske bra ut, eneste et lite slite merke på førerstolen tror eg og en malingsflekk på baksetet ca 1x2cm stor. (stoler og b.stolpedeksel). Har og en m-tech fanger som er slipt ned og klar til lakkering. Dette er bare skallet, ikke fester eller lippe. Om ønskelig kan fangeren lakkerest før salg. Har original girkule og om eg hugser riktig.Tingen er at eg bor på vestlandet så alt må sendes (om du henter klager eg ikke). Interiør: 1500kr Fanger slik den er: 500kr Fanger med filler: 1000kr Fanger med lakk og filler: 2000krGirkule: 100krTa kontakt på 97727018 om dette er int. Mvh Even. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr2i91 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Fanger, baklykter og seter er i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Har front lykter med angeleyes, veit ikke om disse virker så du kan da få begge for 50lapp. og vanlig midtkonsoll til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Scholes Nergård Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Har ny rieger infinity leppe visst d kan være av int? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Hei. Har en vinge lik dette: har kanskje også ratt og det tomme rommet du snakker om. Hvis dy forklarer litt mer hva du mener med det. Mvh vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå