tsalv96 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 lager je en ny tråd på en BMW E36 316i 1.6 motor 98 modell:) virkelig en bil jeg falt padalsk får:) hadde egentli itte tenkt og handle no mere bil men da je så denne så bare måtte jeg:)byte 5000 får den uset fikk sett på den i dag og får den får 5500 ganske så bra pris biln er i bra stan lit rust men det er ittno problem og fikse:) strøken interiør 252KM:) det je vet om som må gjøres no er skifte vannpompa henge op eksosen og kjøre den på eu:)har noen planer til den men får se i morgen da jeg skal dra den frem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Følger med her. Er en fin bil og bilen har et stort forbedringspotensiale. tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Følger med her. Er en fin bil og bilen har et stort forbedringspotensiale. Tusen takk ja biln er kjempe bra ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Ja fikla lit i dag og fikk kjørtn fram den dro seg opp me sommarshjul:) alt i biln virker til og funnke så skifte vannpompa og få testan unkelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 titta lit grundigere på den i dag:) planene er og få den inn og få tint den opp:) det je ser som må gjøres no er og ta rust:) sveise kanaler:)lime fangern:) anna bakkpåtte:) fikse slangen fra filtere til motorn nytt filter olje. nye baklamper M hvit blinkk forran:)vask og rens av interiør:) skifte vannpompa dempra til pansere det je har funni ut no få sett mere på den da je har fåt tint den opp og fått den inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 + motere grill og lakkere grilln svart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Liker detta svært godt ! Hvis du vil få litt shining i motorrommet også ambefaler jeg auto glym sin "metal bright" eller noe sånt, er for aliminium topper osv. Blir veldig bra resultat. Skal du lakkere hele bilen svart selv? tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Liker detta svært godt ! Hvis du vil få litt shining i motorrommet også ambefaler jeg auto glym sin "metal bright" eller noe sånt, er for aliminium topper osv. Blir veldig bra resultat. Skal du lakkere hele bilen svart selv? tusen takk får tipset da skal je prøve på det:) få det blankt og fint igjen:) nei jeg skrev feil skal bare lakkere grilln tenkte je har en kamerat som hjelper meg me lakkering osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Ja, skinner godt etter en times arbeid med auto glymen Begynnte og lure om du skulle proff lakke hele bilen skjønner du. Hadde blitt litt i dyreste laget for en bil til 5k tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Ja, skinner godt etter en times arbeid med auto glymen Begynnte og lure om du skulle proff lakke hele bilen skjønner du. Hadde blitt litt i dyreste laget for en bil til 5k nei det hadde jeg itte gøddi hehe en kompis a meg har et bra triks på rust så ta rusta og lakke oppat etter det:) fikse dey som må fikses osv:) biln har kjempe potensiale:) strøken interiør og som er sjeldent du kommer over på BMW og bra me ekstra utstyr:) ell vinduer osv noe som heter ASC eller hva det hvar:) fekk tilbud på den a kompis a meg:) siden han syns det hvar trist at den sto der så sa je ja får je den bilig så kjøper jeg den:) og han tala hve eiern og det hvar gret:) også i tileg fikk je stå hos kompisn kjempe fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå