santho96 Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Hei! Må handle ny clutch til 318 IS (M42b18) motoren min. Lurer på om det er dårlig rykte eller liggende om clutchen man får kjøpt på ebay ? Vurderer denne her sterkt, OEM nr passer og alt. Noen som har peiling på ebay clutch ? vurderer å kjøpe denne til Is motoren, ut fra beskrivelsen så virker den grei. Men hvem vet ?http://www.ebay.co.uk/itm/TRANSMECH-Clutch-Kit-3-Piece-BMW-3-SERIES-316I-318-TI-318I-318-IS-318-I-87-00-/331055515753?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d14724869 Beskrivels: Diameter [mm]: 215; Number of Teeth: 10The vehicle compatibility should be used as a guide only, on occasions there might be more than 1 option available for some vehicles. We use the latest information provided by the part manufacturers to make the listings as accurate as possible but please always check the full specification before making a purchase, if you are in any doubt then please contact us with your vehicle details or vehicle registration number so we can confirm the correct parts.Transmech is one of the leading manufacturers of clutch kits, all made to OE specifications and backed by a 2 year, 20,000 mile manufacturers warranty. So if you want high quality, fantastic value replacement clutch, then Transmech should be your first choice everytime! Virker for meg som en god erstater, hva sier dere som har endel peiling og erfaring ?
AndreTheGiant Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Hei! Må handle ny clutch til 318 IS (M42b18) motoren min. Lurer på om det er dårlig rykte eller liggende om clutchen man får kjøpt på ebay ? Vurderer denne her sterkt, OEM nr passer og alt. Noen som har peiling på ebay clutch ? vurderer å kjøpe denne til Is motoren, ut fra beskrivelsen så virker den grei. Men hvem vet ? http://www.ebay.co.uk/itm/TRANSMECH-Clutch-Kit-3-Piece-BMW-3-SERIES-316I-318-TI-318I-318-IS-318-I-87-00-/331055515753?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d14724869 Beskrivels: Diameter [mm]: 215; Number of Teeth: 10 The vehicle compatibility should be used as a guide only, on occasions there might be more than 1 option available for some vehicles. We use the latest information provided by the part manufacturers to make the listings as accurate as possible but please always check the full specification before making a purchase, if you are in any doubt then please contact us with your vehicle details or vehicle registration number so we can confirm the correct parts. Transmech is one of the leading manufacturers of clutch kits, all made to OE specifications and backed by a 2 year, 20,000 mile manufacturers warranty. So if you want high quality, fantastic value replacement clutch, then Transmech should be your first choice everytime! Virker for meg som en god erstater, hva sier dere som har endel peiling og erfaring ? Med frakt og moms vil jo denne koste en 1200-1300kr. Du får jo en sachs-clutch hos Koed for 1500-1600 inkl frakt....Hvorfor satse på noe usikkert for en så liten besparelse?
santho96 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Skrevet Januar 19, 2014 For vil høre med selger`n først om han vil markere pakken som gave, og dermed slippe moms. Og spare endel mer. Men helt enig, om selgern ikkje går med på det så går jeg nok for Sachs clutchen
OLEZZ Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 Jeg kjøpte clutch til en Integra på ebay og den fungerte helt smertefritt. Det er jo ikke noe fasitsvar, men det er ofte ebay er like greit.
Eksos Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 Virker som at mange tror Ebay er en stor online nettbutikk som selger billig ræl til overkommelige priser egentlig... Får jo alt mulig på Ebay, mange seriøse aktører som selger kvalitetsprodukt der også, så en "ebay-clutch" trenger ikke nødvendigvis være shit -Erik- reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 Jeg kjøpte clutch til en Integra på ebay og den fungerte helt smertefritt. Det er jo ikke noe fasitsvar, men det er ofte ebay er like greit. Takk for din erfaring, blir nok ebay clutch. Virker som at mange tror Ebay er en stor online nettbutikk som selger billig ræl til overkommelige priser egentlig... Får jo alt mulig på Ebay, mange seriøse aktører som selger kvalitetsprodukt der også, så en "ebay-clutch" trenger ikke nødvendigvis være shit Jepp, det er helt sant. Men vet at noen ting burde man kjøpe av rett merke, har ikkje sett det clutch merke på noen av de vanlige bmw deler butikken på nett så vil sjekke om noen har har erfaring med merke også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå