Dpo Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Hei! Sikkert et dumt spm. Men lurer på hvordan jeg tar ut cdspilleren på min e46. Fant 2 skruer på øversiden, men føles som at den er skrudd i nerkant også.. Dette dreier seg om en dobbeldin org spiller med halvstor navi- skjerm, kasettspiller og cd- veksler.. Legger ved bilde slik at det ikke blir noe misforståelser.. Sent from my iPhone using Tapatalk
Eksos Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Om det hjelper, er iallefall klimapanelet som sitter der på biler uten original navi, bare festet med klips, bare å dra ut Har nå Dynavin i min bil, er ikke skrudd i nedkant...
alextn Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Fant denne på youtube, hvis det er til hjelp.. Er ikke samme spiller men, er jo samme fremgangsmåte
Albino Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Fant denne på youtube, hvis det er til hjelp.. Er ikke samme spiller men, er jo samme fremgangsmåte Dette er ikke likt som på min ihvertfall! Slik var det hos meg! http://www.youtube.com/watch?v=h9Eg7ZXez0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå