knut811 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Hei. Noen som har ispigg til salgs? enten 15 eller 16 toms Mvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole525turbo Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Hei, har noen ispigg som jeg lurte på å selge. Men åssen stand tenkte du? bare dekk uten felg? hvilken bil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 dekka er te en volvo 940 jeg har som vinterbil så helst på volvofelger, eller så må det bli uten felger;) hva har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole525turbo Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Er noen pirelli pzero, som er ganske bra. Send meg ei melding på 94371458, så kan jeg sende bilde av de. De står på bmw felg, og hadde tenkt å beholde følgene, så blir bare dekka da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå