sector Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Har nevnte felger med sommerdekk, dekkene har bra mønster, tror de er kjørt en sesong. Kjøpte 5-serie med disse følgene og dekk i sommer, og med M-pakke blir det for stivt for meg. Ikke ungdom lenger, men familiefar med barn, hund og stasjonsvogn. Felgene har 5 doble eiker, der det er litt mørk grått inne i eikene, og vanlig alu-grått på resten av felgen. Aner ikke modellbetegnelsen. Men de er originale BMW-felger, ikke noe kopigreier. Den ene felgen er litt kantkjørt, et lite hakk på kanten. Dekkene er av merket Kumho. Har også 18" originale M-felger med vinterdekk, som eg vil putte sommerdekk på. Hadde slike felger med sommerdekk på den forrige bilen, og det var ikke så stivt å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tømmerbilly Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Har nevnte felger med sommerdekk, dekkene har bra mønster, tror de er kjørt en sesong. Kjøpte 5-serie med disse følgene og dekk i sommer, og med M-pakke blir det for stivt for meg. Ikke ungdom lenger, men familiefar med barn, hund og stasjonsvogn. Felgene har 5 doble eiker, der det er litt mørk grått inne i eikene, og vanlig alu-grått på resten av felgen. Aner ikke modellbetegnelsen. Men de er originale BMW-felger, ikke noe kopigreier. Den ene felgen er litt kantkjørt, et lite hakk på kanten. Dekkene er av merket Kumho. Har også 18" originale M-felger med vinterdekk, som eg vil putte sommerdekk på. Hadde slike felger med sommerdekk på den forrige bilen, og det var ikke så stivt å kjøre. Hei Har du bilde av de? Er muligens interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Bilder,hvor i landet? Pris? Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Har ikke egne bilder av de, men sjekk denne linken: http://www.ebay.com/itm/BMW-Brand-Style-167-19-E60-E61-M5-E63-E64-M6-Double-Spoke-Forged-Wheels-OEM-New-/150665982970 Felgene er av den typen. Holder til i Rogaland, et stykke innenfor Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Det er M6 felg. Og de florerer det av kopier der ute. Så er helt sikkert kopier de du har også. Hadde de vært ekte M6 felger hadde du nok visst det:) Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 ok. Da får eg ta en sjekk. Får komme tilbake til om de er ekte eller ikke. Men takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Send meg en sms på 92424141, så ser vi om vi blir enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå