Gå til innhold

19" M-felger med 245/35ZR19, hva vil de kunne selges for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nevnte felger med sommerdekk, dekkene har bra mønster, tror de er kjørt en sesong.

Kjøpte 5-serie med disse følgene og dekk i sommer, og med M-pakke blir det for stivt for meg. Ikke ungdom lenger, men familiefar med barn, hund og stasjonsvogn.

Felgene har 5 doble eiker, der det er litt mørk grått inne i eikene, og vanlig alu-grått på resten av felgen. Aner ikke modellbetegnelsen. Men de er originale BMW-felger, ikke noe kopigreier.

Den ene felgen er litt kantkjørt, et lite hakk på kanten.

Dekkene er av merket Kumho.

Har også 18" originale M-felger med vinterdekk, som eg vil putte sommerdekk på. Hadde slike felger med sommerdekk på den forrige bilen, og det var ikke så stivt å kjøre.

Skrevet

Har nevnte felger med sommerdekk, dekkene har bra mønster, tror de er kjørt en sesong.

Kjøpte 5-serie med disse følgene og dekk i sommer, og med M-pakke blir det for stivt for meg. Ikke ungdom lenger, men familiefar med barn, hund og stasjonsvogn.

Felgene har 5 doble eiker, der det er litt mørk grått inne i eikene, og vanlig alu-grått på resten av felgen. Aner ikke modellbetegnelsen. Men de er originale BMW-felger, ikke noe kopigreier.

Den ene felgen er litt kantkjørt, et lite hakk på kanten.

Dekkene er av merket Kumho.

Har også 18" originale M-felger med vinterdekk, som eg vil putte sommerdekk på. Hadde slike felger med sommerdekk på den forrige bilen, og det var ikke så stivt å kjøre.

Hei

Har du bilde av de?

Er muligens interresert

Skrevet

Det er M6 felg. Og de florerer det av kopier der ute. Så er helt sikkert kopier de du har også. Hadde de vært ekte M6 felger hadde du nok visst det:)

Sent from my HTC One using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...