Wicked Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Hei. Selger mine 20" kantfelger De har noen merker i seg, dette er på de bak! Ellers fine i lakken. Husker ikke dim på dekkene men bak burde byttes. Kan også bytte mot bbs lm gs hypertrack 19" hvis noen har ) Bud over 4900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hmmmmm Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hei Wicked. Vet du ET på felgene? Jeg har hatt ett likt sett på E60 hvor jeg måtte bruke 20mm spacere. Hvor i landet holder du til? Ser du skriver at bakdekk bør byttes, men hvordan er framdekk? Mvh Stian T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Det følger med 20mm spacere og bolter. Nå denne uka som kommer er jeg i Kragerø, ellers i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå