StandUp Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Noen som vet hvor man får tak i heilt ok bilfolie? Matt svart, skal dekke panser og eventuelt tak noen som har gjort dette før ? Er det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Panser og tak er easy peasy chinese, de fleste merker funker nok til den jobben, skal du foliere på former og profiler på feks. speil eller støtfanger bør du vurdere en av de bedre typene, eksempelvis 3M 1080. En annen grunn til å velge bra folie er med baktanke at den en gang skal av igjen. Tips er å demontere så mye som mulig av ting som kommer i veien, spylerdyser på panser, rails på tak.Youtube videoer hjelper deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StandUp Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Aha takker håpte på det var easy peasy så det er bra vet du om noen plasser de selger stor nok folie til panser og tak? Matt svart. finner bare 1 nettbutikk og der er det bare 1 * 1,5m lite gira på å skjøyte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Har ikke erfaring med små mengder, handler selv kun 25 eller 50m, men hvis du har en bedrift som driver med wrapping i nærheten av deg hadde jeg spurd der først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StandUp Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Ahaa men da så trur ikkje det er noen her som driver med sånn. Men går det å skjøyte vist jeg kjøper fks. 2 1*1,5m ? Blir det bra altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Skjøt er aldri pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StandUp Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Driver å ser på unikbil sin folie men er så usikker på om jeg må skjøyte den vist jeg kjøper 3 stk. Eller om det blir 3*1.52m Eller 3 stk 1*1,52m ... Noen anelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Spør de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFanaticeren Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 ebay har til 1/4 del av prisen. Bare se på merker og les noen omtaler fra noen andre som har prøvd det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå