powerfulglenn Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei, lurte på om noen har vært borti det før? At låsen førersia rikker seg ikke når jeg vrir nøklen til høyre eller venstre.. Får nøklen inn i låsen, men virker ikke som nøklen hører til :S siden den sitter så hardt.. Så må låse og åpne fra passasjer siden.. Men i sommer så funka sjåførsiden sånn enkelte ganger når den ville og etter litt og litt så ble den bare mer kranglete.. Er sentral lås på den og det fungerer på passasjer siden Noen som vet hva som er feilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 hadde nesten samme problem, men min virket som oftest etter litt forsiktig lirk i alle retninger med nøkkel i. virker som om noe hadde løsnet inni låsen så nøkkel ikke passet på en måte. som du sjøl nevner. fant aldri ut av hva det var da, men er gjerne på tide med ny lås prøv og gusse på med smøremiddel å lirk så kansje det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Hmm takk for tipset får smøre hele systemet til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Jer har hatt opp låsen på bilen min, og det er ikke et pent syn Det er et kjent problem at låsene blir trege på BMW. Er ikke så mye jobb å demontere låsesylinderen og rense den, så ville gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 hmm Da skal jeg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?918646-*DIY-How-do-swap-a-door-handle-in-a-million-easy-steps Her har du en detaljert DIY på hvordan du gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 takker så mye for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå