Aleks558 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Hei! Jeg har en rimelig hel og pen 1998 VW Passat tdi jeg kunne tenkt meg og bytte i BMW 3/5 serie (318is og opp). KM: 298000 4x Elvinduer Sentrallås Alarm Manuell Stasjonsvogn Xenon i nærlys Sota ruter (ikke pent men ser greit ut) Slitte sommerdekk på 15" org felger følger med. BILEN BLIR GODKJENT FOR 2 NYE ÅR NÅ I LØPET AV JANUAR Kan følge med noe anlegg (Pioneer spiller med BT/USB/AUX, 50m2 kabler og 15" Kicker L7 med ADS forsterker, spiller godt!). - med bilen er start på rust på bakluka, liten sprekk i bakfanger, passasjerdør bak vil ikke opp (mulig stag hoppet av?). Ellers hel og grei bruksbil, går utrolig billig og billig og forsikre for dem litt neddi åra Har satt pris til 20-25k så hadde håpet å bytte i noe som ikke er skamkjørt Bilder sender jeg om jeg får noe interesse KOM MED FORSLAG Vennesla Vest-Agder Ta kontakt under eller på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 har en bmw 535i manuell stående, ble godkjent i august, skinn interiør, 4x el vinduer, flotte 18" felger med bra dekk osv..kan sende mere utfyldene info om du er interisert og har et bilde eller 2 å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Høres ut som en artig bil Ta å send meg en PM du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Ingen? kan byttes andre bmw også men da ikke under 318IS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 (endret) Oppppppp SOLGT Endret Februar 14, 2014 av Sjøbuse Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå