vetu03 Skrevet Januar 23, 2014 Skrevet Januar 23, 2014 Hei Har en 1992 Bmw E36 318i som jeg vurderes solgt. Ikke noe prakt eksemplsr, men starter å går, motor går ikke alltid på tomgang, mest sannsynlig tomgangs regulator. Motor er noe sliten, men har aldri vært noe problem til bruken min,. Vært i daglig bruk fram til den ble av skiltet 31.12.2013. km stand ca 330 000. Bilen har nå panser i samme farge som bilen og originale dempere. Bilen har nå stålfelger med piggfrie dekk Pris: 6000,- eller kom med bud. Noen gamle bilder: skal få tatt noen av den sånn den er nå. Er ikke så mye forskjell bortsett fra panser og litt kosmetisk. Det første Bilde er fra tidlig i vinter, de ande er litt gamle. skal få tatt nye i helgen:
vetu03 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 Jeg avskiltet den selv for å slippe årsavgift 2014, da drn skulle vært på eu kontroll og sånn også. Så bestemte meg for å ta av skilta og heller ta de på igjen når jeg hadde hatt den på eu kontroll i sommer en gang. Men vurderer heller å selge.
vetu03 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 send meg flere bilder og info! det skal jeg ordne. Sender i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå