e30 tic Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Jeg vurderer å selge denne kose bilen fordi jeg har funnet en annen bil som frister mer. Legger ved en annonse fra ifjor sommer da jeg hadde kjøpere men jeg trakk den for salg. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42537559 Bilen står for tiden vinterlagret Ring for info på 92089811 Prisen er HBO 90000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 kjøper trakk seg, til salgs fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Hei. tar du annen BMW E34, E23 eller E24 i delbet? skulle gjerne handlet men har litt for mange biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Hei såg ikke meldingen din, trodde jeg fikk varsel på egne tråder men.. Denne selges kun pga plass mangel. Har alt for mange biler. Og i motsetning til deg kun en liten garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 hehe skjønner.. kommer hjem til Norge 18 mai.. må tenke litt på denne, frister veldig..men er det med plassen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 jeg hadde vinter lagring på denne og bilen stod godt der, så var den en østlenning som absolutt skulle ha bilen så jeg måtte ta den ut å klargjøre, forsikret bilen hadde han til og med gjort, snakket med han dagen før han skulle hente den å alt var flott så dagen han sko komme så fikk jeg en sms at han kjøpte en annen bil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Da var denne reservert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå