Djwik Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Er en ting jeg sliter med med bilen min å det er feilkode 24 pulsdrev/incorrect pulse generator Sletter jeg feilkoden så forsvinner lampene Kjører bilen og absen slår inn heletiden mens jeg kjører helt til lampene kommer tilbake Jeg lurer på om ikke det er abs ringen den snakker om For fikk feil på høyre sensor først(denne er ny) jeg tok den ut og gjorde den rein og blåste reint inni der hvor sensoren sitter Også kom feilkode 24 pulsdrev og det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Hva var feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 hadde mye irr på anleggs flaten til sensorene foran også var det en fett akti klatt på venstre sensorgjorde det helt reint sletta feil koderog feilen kom ikke opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå