Ole.Jordan Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Hei! Sentral låsen på min e34 tuller seg litt etter jeg vasket den. Når jeg prøver å løse den med nøkkelen låser den alle dørene men låsene spretter opp igjen før jeg får ut nøkkelen igjen.. Visst jeg prøver å låse bilen med defa nøkkelen så låser den bare fører døren.. Kan det ha kommet fukt i et rele noe sted? Takk for tips Mvh Ole
Iceybear Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 det kan det, men du kan også prøve å klemme igjen døra(/ta en titt på dørbryterne) mens du låser, da bør det gå men dørbryterne er nok på siste vers
Ole.Jordan Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 Får se over de da Hvor er releet til sentral låsen plasert? Visst det er under baksetet kan jo det umulig blitt vått
stanley11 Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Ved siden av batteriet har du en hhovedsikring 80a som ligger i en svart boks med 2 kabler inn og 1 ut, prøv og bytte denne. det er standarfeil til dette problemet
Ole.Jordan Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 Skal sjekke det ut! Takk for tips
Ole.Jordan Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 Fant ut av problemet! At problemet kom etter en vask var bare tilfeldighet. Jeg tok av dørtrekket på førerdøren igår for å smørre vindusheisen og låsen.. Så da at klisteret for å holde skumgummien på plass hadde kommet bort på låsestaget, var bare å fjerne dette og flytte skumgummien på riktig plass så var den så god som ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå