SaitekQ Skrevet Januar 25, 2014 Skrevet Januar 25, 2014 Hei Har den type tårnlager der tårnlager og fjærskål er separert. Lurer på om det er noen som vet om man får tak i senkeskåler til E34? Har googlet og leitet, men finner ingen ting.Takk for hjelp på forhånd.
kje Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 Senkeskåler til E34 får du tak i på Schmiedmann.no, men jeg kan ikke anbefale det. Jeg hadde det for noen år tilbake for å få en cm ekstra senk. Jeg ville heller skiftet fjærer og dempere til en senk du kan leve med. Skålene kan lage trøbbel ved at de gnisser mot innerskjærmene eller at tårnlageret ikke greier svinge slik det skal og det oppstår gnisselyd... Ville gått for M-Tech understell aller helst da det er utprøvd av BMW.
SaitekQ Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Skrevet Januar 26, 2014 Takk for svar! Har letet meg ihjel, men finner ikke senkeskåler til E34 på Schmiedmann. Finner forsåvidt ikke det noen plass.Greia er at jeg har helt nye Bilstein B8 (korte) dempere med kort tapp. Har altså da det tårnlageret der tårnlager og fjærskål er separert. Ser at dette er veldig mye høyre enn det tårnlageret med fjærskål fast i lageret. Jeg har også nye 60/20 senkefjærer. Men jeg er absolutt ikke fornøyd med høyden. Jeg er skråsikker på at det er pga fjærskål og lageret er så langt unna hverandre.What to do
Heihå Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Jeg kjøpte til e28 min, men måtte dog også kappe for å få dem til å passe oppi tårnet. Men hører en gnisselyd når bilen står stille å svinger så det er sikkert som nevnt tidligere, men kan funke med litt mere kapping om det tillater seg. Dele nr: www7136 hos koed.no
mege34 Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Coilovers is your friend Sent from my T18+ using Tapatalk
SaitekQ Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 Takk for svar.Delenummer www7136, er det til e28? Vil det passe E34 da? Er desperat, er de forbanna tårnlagerene som er så høy mellom fjær og topp.Hadde jeg vært smart hadde jeg kjøpt coilovers. Men nå som jeg først har kjøpt bilstein dempere og fjærer så får det bare bli. Den er jo ikke skyhøy med 60/20 fjærene, men vet at tårnlageret gjør den unødvendig høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå