JIMVP Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Har en m52b28 97 mod fra e36. Tilhørende girkasse og mellomaksel. Byttes i m20b25 eller 27 med kasse. Ca. 250 000km Følger med pakning sett til toppen siden ventiltettninger er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Pris for motor og kasse med mellomAksel? evt det er ikke aut kasse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Er ikke automat kasse nei. Mest gira på bytte i m20 jeg da:) men det er lov å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Okei si en pris ssånn ca da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 7-8 for alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Er det med pedalsett og alt til ombygging fra aut til man ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Eller har du evt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Eller har du evt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Det har ikke jeg nei. Dette var planlakt i e30n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Aha for jeg har planer om å ha den i e39 kan jeg få kjøpt bare motor med hjerne etc a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Da må du ha ny bunnpanne og. Har bytte deal på gang med alt. Ser ann det litt. Om det blir salg går alt sammlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Okei så hvis jeg kjøper motoren må jeg ha ny bånnpanne men jeg får med hjernen etc? Skjønner du får si ifra når du har finni ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Okei så hvis jeg kjøper motoren må jeg ha ny bånnpanne men jeg får med hjernen etc? Skjønner du får si ifra når du har finni ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Da får du motor med jerne og nett, lmm, m3 3,0 girkasse, mellomaksling. - slipesett til topp - strekkbolter - ventiltettninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Okei si ifra hvis ikke det blir noe salg til han andre da hva skulle du ha for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå