RobertiouZ Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hei, Bestemte meg for å beholde felgene selv, så de ble aldri solgt selv om det var veldig stor pågang. Men nå har økonomien snudd, å jeg har råd til et nytt sett med sommerfelger.. Så nå legges de ut for salg igjen! Vil påstå at det er mye hjul for pengene her. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46618583&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Pris på de her a? dette er ikke noe kvalitets felg. utrolig mye reklamasjon på at lakken flasser av banen og det irrer under. har hatt flere av disse før og måtte fjerne lakken og polere de opp alle sammen. men de er jævla tøffe så skal du ikke ha en hel bondegård kan ejg være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Pris på de her a? dette er ikke noe kvalitets felg. utrolig mye reklamasjon på at lakken flasser av banen og det irrer under. har hatt flere av disse før og måtte fjerne lakken og polere de opp alle sammen. men de er jævla tøffe så skal du ikke ha en hel bondegård kan ejg være interessert. Det har jeg ikke hørt før, men hvis du sier det så.. Vet ikke hva som er normalt å ta for noe sånt. Er egentlig mest interessert i bytte, men om du gir meg 10k skal du få de inkl. dekk. Er dekk for noen tusen her altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Jeg solgte mine 19" 8,5 med 235/35/19 til 5000,- for 3 år siden. Hadde en liten kantkjøring på ene felgen ellers 100% strøkne men med slitte bakdekk. Så da har du noe å gå ut i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Ja da er vi på forskjellige sider av skalaen, Jeg sprakk nylig en 20x10" felg, og det kosta 1100 for en ny en. så da sier jeg pass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Ja da er vi på forskjellige sider av skalaen, Jeg sprakk nylig en 20x10" felg, og det kosta 1100 for en ny en. så da sier jeg pass Hvor fikk du tak i en ny til 1100 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Hei! Har splitter nye 18" Zito kant felger selges/byttes. 8,5x18 ET35 og 9,5x18 Et40 bak. 225/40, Dette er max bredda på E46, dekkstrekk bak. Følger også med Chrome deksler som du kan sette på, dette er valgfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Var ikke svarte felger jeg så for meg, men hvor i landet bor du? Kunne kanskje komt å testet en felg hvis du er i nærheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Var ikke svarte felger jeg så for meg, men hvor i landet bor du? Kunne kanskje komt å testet en felg hvis du er i nærheten.. Bor i Elverum. Ser du er bosatt i Bergen, kan mulignes ordne frakt om du tar sjangsen på og ikke teste dem ! (-: Og om ikke svarte er det du ser etter, så går det alltids ann og plasti dippe dem med en annen farge, har faktisk vurdert dette selv. Da holder de jo seg 100% strøkne hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Bytte likt i Zito wp111. De er meeeeeget dype.. Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Bor i Elverum. Ser du er bosatt i Bergen, kan mulignes ordne frakt om du tar sjangsen på og ikke teste dem ! (-: Og om ikke svarte er det du ser etter, så går det alltids ann og plasti dippe dem med en annen farge, har faktisk vurdert dette selv. Da holder de jo seg 100% strøkne hele tiden! Tror jeg må stå over desverre, men takk for tilbudet. Bytte likt i Zito wp111. De er meeeeeget dype..Sent from my HTC One using Tapatalk Kan kanskje være interessant. Hvilken dimmensjon, innpress og nav? Og farge? Bilde hadde også vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 19*8,5-9,5 et35 alle fire. Hvite, men Plastidippa grå. Selvblandet ca 70-30 Hvit/svart Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Sent from my HTC One using Tapatalk Må desverre si pass her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå