Gå til innhold

Beyern Mesh 19" e46 (byttes/selges)

RobertiouZ
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Bestemte meg for å beholde felgene selv, så de ble aldri solgt selv om det var veldig stor pågang. Men nå har økonomien snudd, å jeg har råd til et nytt sett med sommerfelger.. Så nå legges de ut for salg igjen!

Vil påstå at det er mye hjul for pengene her. :-)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46618583&editAd=true

post-69427-0-23374300-1395940035_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på de her a? dette er ikke noe kvalitets felg. utrolig mye reklamasjon på at lakken flasser av banen og det irrer under. har hatt flere av disse før og måtte fjerne lakken og polere de opp  alle sammen. men de er jævla tøffe så skal du ikke ha en hel bondegård kan ejg være interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på de her a? dette er ikke noe kvalitets felg. utrolig mye reklamasjon på at lakken flasser av banen og det irrer under. har hatt flere av disse før og måtte fjerne lakken og polere de opp  alle sammen. men de er jævla tøffe så skal du ikke ha en hel bondegård kan ejg være interessert.

Det har jeg ikke hørt før, men hvis du sier det så.. :o

Vet ikke hva som er normalt å ta for noe sånt. Er egentlig mest interessert i bytte, men om du gir meg 10k skal du få de inkl. dekk. :-) Er dekk for noen tusen her altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har splitter nye 18" Zito kant felger selges/byttes. 8,5x18 ET35 og 9,5x18 Et40 bak. 225/40, Dette er max bredda på E46, dekkstrekk bak. Følger også med Chrome deksler som du kan sette på, dette er valgfritt. 

post-71685-0-83209200-1391506289_thumb.j

post-71685-0-94832800-1391506298_thumb.j

post-71685-0-98033900-1391506306_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke svarte felger jeg så for meg, men hvor i landet bor du? Kunne kanskje komt å testet en felg hvis du er i nærheten.. :P

Bor i Elverum. Ser du er bosatt i Bergen, kan mulignes ordne frakt om du tar sjangsen på og ikke teste dem ! (-:

Og om ikke svarte er det du ser etter, så går det alltids ann og plasti dippe dem med en annen farge, har faktisk vurdert dette selv. Da holder de jo seg 100% strøkne hele tiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Elverum. Ser du er bosatt i Bergen, kan mulignes ordne frakt om du tar sjangsen på og ikke teste dem ! (-:

Og om ikke svarte er det du ser etter, så går det alltids ann og plasti dippe dem med en annen farge, har faktisk vurdert dette selv. Da holder de jo seg 100% strøkne hele tiden! :)

Tror jeg må stå over desverre, men takk for tilbudet. :-)

Bytte likt i Zito wp111. De er meeeeeget dype..Sent from my HTC One using Tapatalk

Kan kanskje være interessant. Hvilken dimmensjon, innpress og nav? Og farge? Bilde hadde også vært fint. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...