henrikbmw Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Har et pent brukt supersprint effektanlegg liggende. Dette er altså av rustfritt stål og er komplett fra grenrør til bakpotte orginalt til denne bilen.. En ubeskrivelig RÅ lyd.. Noen interessert? Dette er relativt dyrt og er litt usikker på hva jeg vil ha av pris.. Noen som vet hva det er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikky_g Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Har et pent brukt supersprint effektanlegg liggende. Dette er altså av rustfritt stål og er komplett fra grenrør til bakpotte orginalt til denne bilen.. En ubeskrivelig RÅ lyd.. Noen interessert? Dette er relativt dyrt og er litt usikker på hva jeg vil ha av pris.. Noen som vet hva det er verdt? Har du dette liggende fortsatt? Har en 2001 mod E39 530i sedan med en defekt i fremre potte, så da lurer jeg på å bare bytte hele anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå