eriksen76 Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 På 8.2.2014 den 15.54, Kattlikzm skrev: Nydelig bil! Har prikk lik farge (orientblau), men bare i Coupe . Fikk du forresten godkjent felgene i vognkortet? Har Hartge Replica Classic i 235/35-19" Random question: Kjøpte inn mtech2 fanger igår. Lakkerer man hele fangeren? eller skal plast listene forbli sorte? Kunne du sjekke opp dette på fangeren din er du snill? Skal sendes til lakkering iløpet av neste uke. På min er listene og lakkert (men originalt tror jeg ikke det) Felgene har jeg ikke prøvd å godkjenne (biltilsynet sa ikke noe på dem)
Kattlikzm Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Ok Tror jeg lakkerer listene da . om jeg ikke husker feil er listene på bakfangeren også lakkert. Får dobbelsjekke dette etterpå
Traktortom2 Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 jeg er en e46 320D Touring selv med coilover... jeg byttet ut justeringa min bak til noe som var høyere for synes den blir for lav bak.. og jeg hadde justeringa mi på max... hadde tilfaldig vis noen fjører som var 2 cm høyere og stivere. mener å huske jeg brukte bilstein eller supersport med TUV digger coilover selv, men alt av senkesett jeg har hvert borti når det kommer til Touring ender opp med å bli for lav bak, var heldig med løsningen min her nå, men om du skal finne deg ett sett, så ikke ta for mye bak, mindre enn hva du tur
MarTo Skrevet Mai 23, 2015 Skrevet Mai 23, 2015 Kan du slenge ut noen bilder av bilen og hvordan det ser ut med be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå