Girspaken Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hei grunnet lyst på E30 325 igjen selger jeg min nyelig entusiasteide E34 med stort tap kan også vurdere innbytte i annen BMW men for javnt bytte bør bilen være vært noe mer enn den jeg selger. Prisen setter jeg til 60 000'- eller bud, ved lavere pris følger ikke OZ Nova felgene med bilen da disse har en verdi på 20 000,- RING 45251129 for masse mer info! Her kommer det info. Dette er en Touring en 1994 model facelift med 24v M50B20 motor. Motoren går meget reint og fin fordi det meste elekriske sensorer og en del motordeler er byttet i nyere tid, ingen destingttive tikkelyder fra motor (mer info om eksakte oppgraderinger kan fåes pr PM).Entusiasteid bil! Bilen har strøkent sort komfort skinninntregjør med mørkt edeltre listværk på alt av dachbord og dører som er orginalmontert i bilen på BMW i Tyskland. Bilen er meget godt utstyrt orginalt med automatisk avbledbart speil, 4X elvinduer, AC med sirkulasjonsfunksjon, skinn på ratt og girkule, FJÆRNSTYRT SENTRALLÅS, velor tepper på alle gulv, radiooppgradering med orginal BMW E34 M5 radio og CD spiller mm.Bilen er også en orginal Editjon ZD bil som er en skjelden lukuspakke som innkluderer lakerte dørhåndtak og fangere, oppbevaringsnett på pasasjerside, ekstra leselys foran og bak, lys under solskjærmer, ekstra hanskeromm på førerside, skinn på håndbrekkshåndtak ol bilen er også utstyrt med BMW's orginale takstativ med skistativ.bilen er videre oppgradert med gokjente Lowtec senesett som senker 60-30, dette gir en meget pent stuk på bilen.Bilen har også Supersport effektpotte bak som gjør at bilen har en meget pen motorlyd! Dette er selfølgelig gokjennt og skrevet inn i vorgnkortet. Bilen har itillegg til gokjennt senk og efektpotte, nydelige sorte Hella DE frontlykter og tåkelykter og alle de resterende lyktene er byttet ut med nye orginale lykter. 90% av alle delene som er brukt på bilen i mitt eie er ORGINALE NYE BMW DELER, dette fremkommer av en haug med kviteringer som nye eiere må ha mye glede av å lese!Av felger følger det med orginale BMW BBS krysseikfelger med nesten nye piggdekk, og hvis prisen er riktig medfølger det KLISS NYRESTAURERTE OZ NOVA fleger med 7,5 cm crommet kant og hvitlakerte senter.disse er restauret på Østfold Felgteknikk og fremstår som nesten nye.Bilen fremstår som et smykke! dette er et eksemplar som ikke er hværken rustet opp eller kjørt i hjel så her burde en BMW entusiast kose seg. er det noe mere dere lurer på så bare å spørre, jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. det er pr dags dato 2-3 overflate rustflekker på bilen men selger prøver å få tatt de så fort som mulig. så til litt bilder. vi begynner utvendig (style 124 felgene er solgt og følger ikke med bilen. Så til litt bilder av motoren litt bilder av inntregjøret kommer her Så til litt detaljbilder som viser feks mønsterdybde i vinterdekk, at det ikke er rust i dører etc. har desverre ikke bilder av OZ Nova felgene skal se hva jeg får tatt i morgen håper dere likte bilen da MVH Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Solgt til ønsket pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stokke93 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Ønsker meg en pm med litt mer spesifik info. Meget intressert meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Tror du er litt seint ute hvis du leser den drøyt 2mnd gamle posten over deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Ligger på finn for 30 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stokke93 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Ligger fortsatt ute ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 bilen er solgt fra meg for 2 måneder siden!fikk prisanntydning hvis det har noe å si for noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneBMW Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Her må det ha skjedd noe rart...... Noen som vet hvorfor denne bilen nå ligger ute til under halvparten av prisantydning i januar? Bilen så jo utrolig strøken ut når "touring" annonserte den. Kan da ikke være så mye som har gått galt med denne på 2 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 I følge Kristoffer fra Polen ble bilen kjøpt for kr 24 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneBMW Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Takk for info Christian V. Men 24000,-?? Har faktisk seriøst vurdert kjøp av denne bilen, men det er noe som ikke stemmer her. Når "Touring" skriver her at han solgte bilen til prisantydning i jan/feb og Kristoffer som er selger idag på finn.no sier han kjøpte den for 24', høres det bare mer merkelig ut. Hvis jeg ikke har misforstått noe ja..... Håper kanskje "Touring" kunne være så snill å komme med en oppklarende kommentar rundt salget tidligere i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneBMW Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Takk for "enorm" respons på spørsmålet. Ser ut som Touring heller ikke ønsker å kommentere selv om han har vært pålogget flere ganger..... Kebaba.... safin01 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Hello. My name is Kristoffer and now Im a owner of this e34. I see is a lot of strange theoris about this e34 and I have to explaind som of them. Yes I have bought this car from a Guy in Kristiansand S for 24 000 , he take this one in som inbyte and probobly thats why sell this car to my soo cheap. I have change tanstag and make job with brakes Yesterday I was on eu-kontrol and I got two fail with number 2 If some one is interested of buy this one just call to my 96887290 And please dont give my som skambud pris er 25000 eller 35 000 ferdig godkjent I think this is very billig!!! Sorry for my bad English but I can not wright in Norsk Mvh Kristoffer RuneBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneBMW Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Thanks for posting Kristoffer. It's okay to get things cleared up a bit without too many guesses and unnecessary questions. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Hei og beklager veldig for sent svar, jeg solgte bilen for min pris til en kar fra Kristiansand bilen var da STRØKEN og meget godt oppfulgt av meg og mitt lokale verksted, ble noe ødelagt ble det byttet med en gang! hvordan nye eiere har fått feil på EU er opp til dem men bilen var som sagt strøken når jeg hadde den noe mere du lurer på så kan vi gjærne ta det over PM da det blir enklere å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 og grunnen til at jeg ikke har svart er at jeg ikke har sett postene, jeg har overhodet ingen ting å sjule angående min tidligere skatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå