LK Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Har greid å få brukne kjettingbiter i begge hjulsettene på vinterbilen. Ringte den lokale dekksjappa idag for å få plugget dekkene men neida,han hadde ikke lov å plugge dekk med større hull enn 6mm. Ikke hadde han større plugger heller. Det er altså et rundt hull på 7 mm midt i slitebanen på det ene,det andre hull på 8mm. Dette er en 4wd med diffbrems bak,så hjulene må ha ganske lik rullediameter for å ikke slite driverket. Noen gode forslag her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Du er i grenseland, og det kan gå bra, men det er størst sjanse for at det ikke går bra. Skjønner at han ikke har lyst til å gjøre jobben, da det er stor sjanse for at det kan bli et dårlig resultat. Jeg har med hell montert 2 stk. "plugger" i samme hull tidligere, nettopp pga. størrelsen, og det gikk faktisk bra, men det er ren bingo.. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Fikk han tilslutt til å gjøre et forsøk men han garanterte ikke noe,hehe. Er jo dekk til noen kroner dette her,så verdt et forsøk. Skal innom han imorgen og få dommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 330 d 2000 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hva med å sette slange i dekket da? og en lapp på dekket inni skulle vel gå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Da jeg jobbet på dekkmann (ja jeg jobbet fysisk før!!) så fikk vi inn en hiace med svært hull.. Der satte vi to stk plugger i hullet i rullebanen, lappet det, tok av dekket, og la på ett plasteraktig sort klebrig firkant på innsiden av dekkbanen...funka bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Han hadde plugget det og fått det tett. Tror han bare brukte en plugg i hvert hull. Han hadde nok lyst til å selge meg nye dekk,men tjente bare 400,- på plugginga Hvis han ikke hadde fått det til han jeg nok fått noen til å legge inn lapp og slange ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå