osteper Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 Hei, driver og ser litt på DJ Auto lykter til min E39, men finner ingen norske nettsider som selger de for en rimelig penge. Noen som vet om en? Har sett på Umnitza, men der var det for dyrt. Og DDM tuning selger de til en grei pris, men de sender ikke til Norge. Frontlykter.no har også, men de selger ikke parvis, blir for dyrt og kjøpe de gjennom der. http://www.frontlykter.no/products/e39-frontlykt-dj-hyre Setter pris på tips.
RS-Heggem Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 Koed.no!!! Orginale Hella koster da ikke mer enn disse.
osteper Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Skrevet Januar 28, 2014 Koed.no!!! Orginale Hella koster da ikke mer enn disse. Er alle lyktene de har der Originale Hella? Isåfall var det jo veldig rimelig med 1411,- for de "Forlygter -Hvide blink-" Vare.nr: www12543 Edit: Eller nei, det blir jo den gamle typen så jeg nå, blir jo over 4100,- for de andre facelift lyktene.
RS-Heggem Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Pakkepris for de lyktene hos koed er 3800,- med kabler og nye pærer. Synes du det er dyrt for orginale lykter, så hegynner jeg egentlig å lure. D.Toft reagerte på dette 1
osteper Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 Pakkepris for de lyktene hos koed er 3800,- med kabler og nye pærer. Synes du det er dyrt for orginale lykter, så hegynner jeg egentlig å lure. Fant ikke den pakka, men sende mail til koed, så fikk oppklart det. Nei det er slettes ikke dyrt for originale Hella, så jeg går såklart for de! Takk så mye for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå