Isletteboe Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Tenkte jeg skulle lage en tråd om bmwen min, siden jeg er veldig fersk i game. Har nylig gått til innkjøp av en bmw 520ia touring 1998 modell. Bilen har orginalt sotede ruter og orgianalt xenon. Fikk den for en billig og jeg trengte bil, så da ble det denne. Har tenkt lenge på å starte en tråd på bilen, for det er mye jeg lurer på ang bilen, så håper det er mange svar og hente på dette forumet. Her er noen bilder av bilen: I førsteomgang har jeg planer om og bytte, utseende messig: - Front og baklykter - Fanger fremme og bak - Ny Bakluke - Kjøpt inn - bakluke spoiler - sideblinkere - Skilt lys - Shadowline - M5 speil Det som er gjort er: - Byttet hjullager forran Da jeg skiftet over til vinterdekk, merket jeg selvfølgelig at det var rust i kanaler. Har lyst på Hella lykter, men tar meg ikke råd til å kjøpe det. Noen som har forslag til bra angel eyes lykter? Helst xenonklare. Takker på forhånd
Mariuskv Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Følger med her fine planer her! men skal du få tak i noen nye felger?
Isletteboe Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 Ja, men felger blir nok ikke første prioritet. Har noen helt greie 17 tommere, som jeg vurderer å få vinterdekk på. Men det blir fort et innkjøp av nye felger til sommeren Har muligens lyst på slike som dette
Mariuskv Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 høres bra ut kan jo vurdere GS-Concave og da? synes de er fet eller bare slike: http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/214/2199167 synes de kler bilen godt Men fins jo mange andre enn bare GS felger da, som feks bmw style 95 er sinnsykt rå visst du får tak i det
Isletteboe Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 høres bra ut kan jo vurdere GS-Concave og da? synes de er fet eller bare slike: http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/214/2199167 synes de kler bilen godt Men fins jo mange andre enn bare GS felger da, som feks bmw style 95 er sinnsykt rå visst du får tak i det Synes de bmw style 95 så fete ut! Får se hva sommeren bringer
Mariuskv Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Synes de bmw style 95 så fete ut! Får se hva sommeren bringer Høres bra ut det ja ikke akkurat lik farge som på din bil meen her er style 95 felgene på og m fanger og slikt
Isletteboe Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 Høres bra ut det ja ikke akkurat lik farge som på din bil meen her er style 95 felgene på og m fanger og slikt JSF_wescrape_BMW_09.jpg Den var temmelig rå da! Stilig med gul folie på frontlyktene
Freakshow Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 skulle du ha xenon klare lykter? sett på disse? http://www.ebay.com/itm/97-00-BMW-E39-UHP-LED-Angel-Halo-D2S-Bi-Xenon-HID-Headlight-Ballast-Auto-Level-/151215679996?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item23352829fc&vxp=mtr
Bimmae39 Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 kjekt å se at det er noen andre som vil piffe opp sin e39 touring =) blir nok veldig bra dette. fortsett med godt arbeid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå