Christoffer Skjæveland Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Ønsker å kjøpe , iallefall høre om noen har en 2.8l motor / Manuellkasse med pedalsett + alt til montering tilsalgs evt pris ? Takker for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 har komplett kasse for ombygging fra aut til manuell fra m52 b28 4500 kr komplett Christoffer Skjæveland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Med clutch ? evt åssen stand er kassa i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 kassa er meget bra , med clutch , svinghjul . å ellers alt som trengs for ombygging fra aut til manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Kan slenge inn ett bud på 3,5k. Du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 blir for lite dessverre , har 2 e 39 er som jeg vurderer å bygge om hvis ikke jeg får det jeg vil ha , er tross alt en del deler som skal følge med hvis det skal være til ombygging fra aut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Okei skjønner det, 4k går du med på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 ja 4 + frakta så er det greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Okei men hvor holder du til? får du holdt av til den 28.feb da jeg får lønning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Hvis du kan det så kjøper jeg det følger med mellomaksel å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Hvis du kan det så kjøper jeg det følger med mellomaksel å? Christoffer Skjæveland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 HVor holder du til ? kommer den 28 eller 29 . Har du et tlf nummer jeg kan nå deg på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Forresten du har ikke en m52b28 motor til salgs med hjerne og alt som trengs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 holder til i herøy , møre og romsdal , har en motor også , men den er defekt topp på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skjæveland Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hmm adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå