Mr_Soul Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hei. Jeg er på utkikk etter 2 stk helt greie vinterdekk på felg til min E34 Touring. Helst 16".. I Oslo/Akershus området. Disse skal stå bak da de som står på er helt utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg har i 15, 4 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Minstepris på disse?? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Har 4 stk 15 tom stål felger med greie piggdekk. 500kr ligger i Maura, 10 min fra gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 4stk 15" på stålfelg til E34. 1.5 time nord for Oslo. Noen gamle Hakka piggdekk på de. Du kan få de om du henter de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå