J-A-E Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Hvordan er disse motorene?? Er de noe å sattse på?
jpse36 Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 ganske dårlige. men de er drivstoff vennlige. om du kjøper en sånn bil, så lønner det seg å bytte registeret fort som f...!
Hzh Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Råder... kan komme ut igjennom blokka... Fra Trf: M41d17:Liker ikke denne motoren, det er bmw på sitt “beste”. “ shit, alle andre tjener penger på mindre diesel motorer. Hva skal vi gjøre? Jo vi tar 2,5, og fjerner to sylindre.”Mer problem med denne enn med 2,5. (2,5 er jo en sekser, og dermed naturlig balansert, i motsetning til denne). Har sett noen eksemplarer med råde ut av blokka. Går dårlig, ekkel lyd.Men for all del, sikkert greit i en bruksbil. Ville dog ikke nølt med å kjøpe 2,5 i stedet.
Tore Diesel Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Som nevnt så ser ikke jeg heller noen grunn til å satse på denne motoren. Håper ikke du har tenkt deg bryet med å f.eks skifte motor, til en 4-sylindra tds motor? Dersom billig i drift evt. skulle være årsaken hadde jeg nok funnet noe annet å satse på. Ja kanskje heller en Golf diesel....
J-A-E Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Skrevet Januar 30, 2014 Da tror jeg lar noen andre kjøpe bilen, selv om den ser meget bra ut
lierbimmer Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 er da noen som satser. http://bimmers.no/topic/740927-bmw-e36-318tds-touring-1665ccm-diesel-biturbo-prosjekt/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå