Gå til innhold

Kontaktannonse: 1984 BMW 320i

espen lysholm
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mange BMW opp gjennom årene. Noen E30 også (inkl 325), men det er en 320i som henger mest igjen i minnet, selv om jeg ikke husker reg nr eller hadde den spesielt lenge.

Jeg hadde for en god del år siden en sølv grå 2 dørs BMW 320i 1984 modell. Dens 129hk gjorde ikke bilen til noen racer, men bilen var pen og godt ivaretatt. Husker den til og med hadde utvippbare bakvindu. Ellers var det sparsommelig (normalt utstyrt), men hadde servo og soltak. Helt strøken var den nok ikke, men hadde veldig lite rust og kun marginalt selv i bakre hjulbuer. Bilen var 100% original, med 15" BMW BBS alufelger av de som har senterkopp som også dekker hjulboltene. Var forøvrig det eneste settet med hjul.

Jeg bodde i Oslo (Tøyen) på den tiden, rundt år 2000, og solgte bilen til en hyggelig kar nordpå, som etter overnatting hos en kamerat i Oslo, skulle kjøre mange mil dagen etterpå. Mener det var på sommeren.

Jeg husker dessverre ikke regnummer, eksakt årstall da den ble solgt eller hvor i nordnorge kjøperen bodde, men jeg kunne gjerne tenkt meg å sporet opp denne bilen. Er nysgjerrig på om den fortsatt er på veien eller om den har blitt spiker.

Kanskje er det noen her inne som kjenner denne bilen, eller tror de gjør det. Kom med tips. Mener den var "K" registrert, men er meget mulig jeg tar feil. Ser jeg bilder etc så kommer nok minnene og hukommelsen strømmende tilbake :-)

Takker, på forhånd, for alle gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...