diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Trur jeg har trekkt litt raske konklusjoner ang problemet med bilen,ser at lufta kommer fra filteret å ut i denne gjennomsiktige slangen som går videre inn på hovedpumpa. Det er helt tørt v dysene uten lekkasjer,det lukter heller ikke diesel. Er det pumpa i tanken som er gåen? mener å ha lest at bilen skal gå helt fint selv om denne ikke virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BTK-530 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Sliter med det samme. Laget en tråd som netopp er lagt inn. Har en teori om at det er pumpen i tanken som er gåen, eller går feil vei...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Ok,temmelig sikker på det er pumpa i tanken da det ikke lukter diesel hverken i motorrommet eller under bilen når jeg jekka den opp å la meg under mens den gikk. men skal ikke motoren gå som normalt selv om tank-pumpa er død? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Sliter med det samme. Laget en tråd som netopp er lagt inn. Har en teori om at det er pumpen i tanken som er gåen, eller går feil vei...hehe. din stopper og er vrang den også? min drar mye luft. har ca 20l diesel på tanken å enda kommer det masse luft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 skal ikke ha noe å si om pumpa er gåen, men slangene i tanken derimot, sjekk dem, skal vist vare et problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 ahh,takk skal sjekkes imorra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 kommenterer de samme her som i den andre tråden tds har pumpe på motor og i tank, ingen flere diesel-power82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå