Traktortom2 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Det har vært mye diskusjoner her angående multimediaspillere på forume her og det er så og si de samme spørsmålene som går igjen. Skal gi dere min mening om androidspillere. Android er i prinsippe en basic plattform som dere selv kan modifisere og få til å ha alle de funksjoner dere selv ønsker. (Samme greia som en smart telefon) Det dere bør se etter ved kjøp av en multimedia spiller (evt. Spesialspiller til din bmw) er tilkoblings mulighetene. Nå går jeg ut i fra BMW e46 (siden dette er hva jeg har) men det er like relevant for andre modeller og merker også. Når jeg ser etter en spiller ønsker jeg å kunne bruke. GPS. Handfree telefon, multifunksjonsratte må kunne brukes, tilkobling av ryggekamra, bluethoot, wi-fi og tilkobling av flere enheter (pc, ps4 ovs) Om selve spilleren ikke har alle disse mulighetene (trenger ikke å følge med) men må kunne ettermonteres. Har du da fått klarhet i dette kommer valg av selve spiller, merker, kvalitet og alt dette som er en evig diskisjon. Sånn jeg ser det er spillere generelt mer enn bra nok over alt. Har en spiller mulighet for de funksjonene jeg nevnte og detxer en android har du ett veldig bra utgangspunkt. UAVHENGI av merke på spilleren. Dere sier att: Dynavin, Andrive og Anvin USA skal være de spillerene man skal gå for. MMine undersøkelser og erfaringer tilsier att dette ikke er sannt. Ja de står for kvalitet og stabilitet, men det som har utgjort dette er ikke merke i seg selv men tilkoblingsmulighetene og hastighetene i enheten... Om du tar en kinaprudusert enhet med samme funksjoner men til halvparten av prisen ser ikke jeg poenge å kjøpe en dynavin til 9000 når du får en til 4000 fra kina. Dynavin og de 2 andre merkene ett oppskryt. Ja de er bra merker og fungerer bra og alt det, men de er ikke bedre enn andre merker sånn generelt sett (kansje noen synes lys fordelingen er noe bedre hos ett metke og andre ikke) Det dere burde se etter på en android sspillerer innmaten (prosessor, ram og lagring) pluss versjon av android. Står det att det er en dårligere versjon av android enn 4.0 så er det også stor sansynlighet for lav kapasitet på innmat. Lav kapasitet gir treghet og redusert ytelse som igjen fører til generell missnøye. Det skal komme en ny oppdatering av android snart som vil kunne oppdatere gamle versjoner så de kan dra de nyeste programmene (men dette kan by på problemer i forholdt til innmaten) Kjæp da en spiller med minst 4.0 versjon. Da er du sikker på att spilleren kan drive alle de funskjonene som er ønskelig. Husk att vi snakker om android i bil og ikke mobil. Du kommer aldri til å drive like mye programmer samtidig som på mobilen og kan derfor godta lavere kapasitet. Sånn jeg ser det skaff deg en spiller som har mange muligheter for oppgradering i forhold til sendere, enheter og muligheter. Finn en spiller som har android 4.0 for å sikkre hastighet også kan dere eventuelt velge ett merke som er ønskelig (men husk du betaler mye kun for merke om du velgier dynavin, anvin eller andrive) Det finnes mange kina utgaver som er innenfor disse kriteriene så ikke bruk mer penger enn nødvendig. Om du velger spiller uten android så er det en helt annen sak. Da er det veldig uvist på hastigheter, pålitelighet og funksjoner. Eonon er ett bra alternativ der, men har du ikke android så har du kun de funksjonene du kjøper. Sier ikke att du ikke skal kjøpe vanlig multimedia spiller, men du har ikke mulighet til å forandre på ting selv bare. ALT ETTER BEHOV. Er du kun ute etter en spiller med skjerm og bluethoot så ikke bruk masse tusen på ting du ikke kommer til å bruke uansett. Takjer for att du leste dette. Jeg er ingen ekspert overhode og er sikkert folk som er helt uenig i dette. Jeg lager tråden for å skape diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 En tin til som kan være greit å tenke på er mulighetene for å sende inn enheten til rep. Eller garanti. Kjøper du spesialspiller i norge er det veldig redusert på hva du får tak i, men du har garanti og reperasjons muligheter. Kjøper du i utlande så har du mye større marked og alternativer av valge av spesialspiller, men det blir vanskeligere å sende inn spilleren for reperasjon og vanskeligere å få igjen på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingpus Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Heisann Jeg lurer på en android-basert spiller til E46Andrive er nok det jeg kommer til å gå for, er det noen som har erfaringer med denne? Men ser det ligger diverse ymse spillere på ebay, er dette noe å satse på?http://www.ebay.com/itm/Pure-Android-4-2-Wifi-3G-Capacitive-Car-DVD-GPS-Radio-Player-F-BMW-3-Series-E46-/191168454534?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item2c82871f86Her står det jo også at det er kapasativ touch, som er ett "must" innenfor touchskjermer nå idag.Står ikke noe på Andrive sine sider om den har det, noen som bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyBroke Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Jeg syntes denne virker genial! http://www.androidpolice.com/2014/01/08/ces-2014-hands-on-with-the-sony-xsp-n1bt-android-phone-mount-car-stereo/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå