matts93 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Ja, da var e39´n solgt til fordel for ett nytt "økonomi" prosjekt. Siden skolegangen ble hard og e39´n var sinnsykt dyr og forsikre så måtte det desverre for min del bare bli sånn… Etter 2 dager i nye eiers hender, gikk turboen til adundas pga tett veivhusventilasjon, som kom med døden til følger for alt av tettninger inni der. Da kjente jeg det at jeg fikk litt lyst og grine Så absolutt ikke noe bra ut da oljespruten sto! Men nå er det e36 som står på agendaen, og det har jeg stor tro på! Bilen er en 1992 BMW e36 320/325. Ombygget fulstendig fra en svensk e36 etter en kræsj av det stygge slaget. Da ble det sveisa nytt fra torpedo veggen og fram og bygd oppigjen med 325 motor, gir, drivlinje og med det morsomeste av alt, sperre diff Den skulle vise seg og bli ett problem for min del siden politiet allerede tok kontakt etter at bilen hadde vært i mitt eie i 3 dager og kun brukt i 1 1/2 dag Bilen står nå for det meste still i vente på at arbeidslysten skal komme og ta meg, for helt problemfri er den ikke. Har en del planer fremover med det tar litt tid ettersom det ikke er penger og fritid som er mest av lenger etter man har sluttet på sjøen og begynt på skole Bilen er godkjent senket, så det slipper jeg og bale med for engangs skyld. Også er den utstyrt med grenerør og eisenmann eksos, så den er ganske kvass og med en veldig behagelig men høy og buldrende lyd. Fremhever virkelig lyden i den, men er fortsatt veldig behagelig og kjøre Planer: Eksosen må heves for den stikker for langt ned. Senke mer. (coilovers står nesten på topp nå) Sote rutene fremme. bytte toppdeksel pakning. Nye felger (er på utkikk om noen har i 17" med kant) Bytte panser. nye grøftelys nye hovedlys DTM vinge (høy) helrøde baklys bytte framstolene til noen strøkne Mer om bilen kommer etterhvert jeg får sømmet med litt og får litt bedre tid. Her er bildene av bilen jeg har så langt. (ikke mine felger) Så folkens, noen innspill? Tilbakemeldinger er alltid gøy, spesielt fra dere som har/har hatt e36 og har noen tips og komme med Er forresten sort skinn sports interiør i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå