DieselVegard Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Har en 2004 Compact med halt vanlig interiørlys i taket. Min mors X3 har taklys som har samme dimensjoner. Jeg kjøpte et brukt interiørlystfra en X3 som jeg tenkte å sette i E46en for å få de to "kartlampene" på sidene. Men...Når jeg monterer lyset fra X3en blir det ikke noe lys Samme kabel inn til lyset på begge to. Hva er greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Her er bilde: http://www.ebay.de/itm/BMW-3-E46-Compact-Leselampe-Licht-Innenleuchte-Lampe-vorne-6364929-/231130731976?pt=DE_Autoteile&fits=Platform%3AE46&hash=item35d07715c8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 kontaktene passer og alt er koblet inn riktig? evt. se om det er en ledning ekstra eller en mindre i kontaktene? sikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå