Gå til innhold

Pen E38 735ia selges billig! 65000, komplett servishefte, ny girkasse!

Girspaken
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen og velholdt BMW 735ia E38 selges til fordel for innkjøp av BMW E30.
denne har koplett servicehistorikk og helt ny gearkasse på 260 000
jeg tok bilen i innbytte da jeg solgte en annen BMW jeg hadde å prøver nå å få solgt denne. Innbytte i annen BMW kan vurderes!
Bilen er meget praktisk med sitt store bagasjerom og flotte store innvendige kupee det er god plass til alle og det er mengder av luxus og finesser du knapt kan finne i nye biler i dag sånn som telefon, navi, TV, kasett CD veksler, elektrisk rullegardin i bakrute, to soneklima med to vifter som kan justeres separat, elstoler M memory, multifunkjonsratt stor kjørecomputer, leselys ol.

Bilen er fantastisk å kjøre og den sterke V8'n maler som en katt.
Motoren bruker ikke olje eller vann! det er ingen destingtive klakke eller tikkelyder fra motor og det er selfølgelig rent og pent i motorrommet!
Bensinforbruket er heller ikke alt for høyt, ligger stort sett på rundt en liter på blandet og 0,8 på langkjøring.
Dette er også en meget komfortabel bil med ekstremt gode seter som selfølgelig er trokket i det beste nappaskinn, gulvet er belagt med den flotteste veloren og bilen er meget godt lydissolert. Ingen knirke eller klakkelyder!
Ring for mer info, mye å skrive opp så husker sikkert ikke alt :).
Vurderer dere E39 , E46 , E36 eller Mercedes Audi eller annen bil må dere absolutt ta en titt på denne da dette er mye bil for pengene og denne kommer dere ikke til å angre på.

post-72598-0-93023000-1391540910_thumb.j

post-72598-0-81235800-1391540974_thumb.j

post-72598-0-55284900-1391541007_thumb.j

mer info og bilder i finnannonse: https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46537571&searchclickthrough=true

Ring 45251129 eller send PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...