_mrB_ Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Noen som er interessert i 18'' M6 felger? Er vel replica vil jeg tro. Står med veldig bra 225.40.18 mener jeg det var. Felgene er runde og hele men litt flassa klarlakk etc. her og der. Holder til litt utenfor Molde i Møre og Romsdal. Tar gjerne bytte i 17'' - 18'' - 19'' med bra dekk til E46. Kan gi mellomlegg. Helst kantfelger. Prisantydning 4500,- ? Kan ta skikkelige bilder ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Bilder? Skal få tatt en del bilder iløpet av helga jeg, de ligger noen mil unna skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valentin Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 passer disse e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 De skal vel gjøre det dersom de egt. Er til e46, men vil vel ligge rundt en cm lengre innenfor skjermene enn felger i samme bredde med e90-et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Har dessverre ikke hatt tid å ta bilder før nå, men her er et bilde Kan som sagt ta bytte i 17'' - 18'' - 19'' til E46. Eller 19'' - 20'' eller 22'' Disse skal ikke på BMW så jeg tar imot forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Har nå lagt disse på finn.no. Da med flere bilder. Pris er diskuterbar http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47012101&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå