Kattlikzm Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Har et problem som er vanskelig å forklare, så jeg filmet problemet i stedet http://www.youtube.com/watch?v=yC4Mu43CkJA Problemer er at gassen "holder igjen" etter at man slipper gassen. Når man trykker inn gassen funker alt normalt, men det er når man slipper gassen at den går sakte ned. Noen som vet hva det kan være? er snakk om en bmw e46 320i (2,0 150hk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NoEvo Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Dette er vel en konsekvens av et stort og tungt dobbelmasse svinghjul. Det er nok bare slik de er, med mindre du bytter til et enkelt lettere svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerino Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Oppfører seg helt normalt. Det er også veldig kjekt for glattere kjøring. Mindre rykk mellom gir skift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Jeg har eid bilen i snart 2 år nå. Byttet til en e36 325i for et par måneder siden, og har kjørt den siden da. Gikk tilbake til e46en nå nylig, og det første jeg lå merke til var hvor treg gassen reagerte på e46en. Men om dette er normalt er det greit! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå