Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag 235/35-19 på 8,5 felg fram og 265/30-19 på 9,5 felg i dag med Nankang dekk. Vurderer å gå ned til 225/35-19 og 255/30-19 (Bridgestone potenza). Noen som vet om dette blir for smalt på disse felgene. Det burde jo gå bra, men vil det se ut som at dekkene er for smale. Bilen er en E46 Coupe. Noen som har erfaringer?

Skrevet

Jeg har vel 255/35/r18 nankang ns-20 dekk på 9,5" felg fremme på bilen min og må si at det er en god del strekk. Kanskje bridgestone dekkene er litt "bredere", men tror det kommer til å se litt feil ut om det er kun bakhjula som får strekk.

Ser slik ut på min bil:

y0cjrbm17pgv1sxavyb9.jpg

Skrevet

Jeg har vel 255/35/r18 nankang ns-20 dekk på 9,5" felg fremme på bilen min og må si at det er en god del strekk. Kanskje bridgestone dekkene er litt "bredere", men tror det kommer til å se litt feil ut om det er kun bakhjula som får strekk.

Ser slik ut på min bil:

y0cjrbm17pgv1sxavyb9.jpg

Hvilke erfaringer har du med Nankang dekka? Jeg kjøpte felgene med Nankang dekk på i fjor høst og har ikke fått prøvd de enda. Har hørt litt forskjellig.

Skrevet

Jeg har hatt nankang NS-2 tidligere og kan ikke si noe annet at de er skikkelige billigdekk som er harde(dårlig grep) og støyer mye. NS-20 dekkene som jeg har på nå er en veldig stor forbedring fra NS-2. De er faktisk ganske støysvake og jeg har ikke merket noe særlig til dårlig grep :) Dog kjører jeg ikke på bane, så har ikke presset de skikkelig, men tingen med NS-2 dekkene var at de trengte ikke å bli presset for å gi slipp på våt vei...

Har 9,5 felg fremme og bak med 255 og 275 bredde på dekkene og er veldig fornøyd :) De ligger på rundt tusenlappen i disse dimensjonene på dekkonline.

Skrevet

Har 225 på 8.5" felg på framhjula mine.

Er en del strekk, men ikke så mye at det blir stygt eller unaturlig.

Har 235 på 9.5" bak, det er MYE strekk og er på grensen til hva som ser pent ut..

Forøvrig 19" felger det er snakk om :)

Skrevet

255 på 9.5 er en god del strekk når felg kanten ikke stikker utfor engang?  :???:

Personlig syns jeg det er enten eller med dekk, kjøre brett med helt rette sider, eller ganske bra strekk. Mellomting ser bare halvhjerta ut :P

Ser teit ut med strekk om man ikke har lav bil og hjulene helt uti hjulbuen syns jeg da.

Har selv 225/40R18 på 9.5X18 felger foran og bak på min e46. Syns det er passelig bruks strekk, ikke sånn helt overdrevet. Har lavt inpress da, ellers ser det teit ut(et20 bak og et25 foran)

Nankang ns2 er ikke brukende :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...