Marionette Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Er ute etter coilovere til E34 . i annerkjent kvalitet. dvs ikke lowtech og hva en det heter. Men noe godt og gammelt som FK eller KW Det virker som alle leverandører har skygget banen for E34. Noen tips til hvor kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 BC racing, XYZ og gs bildeler har Personlig er jeg ikke fornøyd med gs sitt coilover sett, pga feilproduksjon på de jeg kjøpte pluss allt for lite høydejustering! XYZ skal hvere samme kvalitet og byggemåte som K-sport sitt men har ikke fått prøvd det enda! BC ser veldig bra ut og super kunde servic. Skal bestille nytt til min e34 m5 nå men de står mellom BC og XYZ hos meg http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/produkter-for-bil/bmw/e34-87-96/xyz-racing-supersport-coilovere-e34.aspx http://www.bcracing.no/products/br-serien-coiloverkit-e34 Og gs performance coilover finner du på deren hjemmeside under motorsport kategorien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Skulle egentlig kjøpe K-sport sitt nå men de har stoppet produksjonen pga feil fikk jeg beskjed om, de vil begynne og produsere de når feilen er funnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Takk for svar. Jeg endte med å kjøpte KW-sett hos senk.no Virker som det er kun et fåtall som fører skikkelige coilovere til E34 Desverre, og ingen fornærmelse, men alle settene du nevner anser jeg som mindre bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 K-sport, BC og XYZ har "større" justerings muligheter en kw! Men hver sin smak, kw har TUV papir og det er jo eit stort pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå