santho96 Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Hei! Har kjøpt meg ny E36, og da vrakes den gamle i og med jeg tar front selv og det er såpass med rust og høy km stand. Kom med bud på ting du trenger. Selger en E36 316, 1998 modell i deler. (kun i deler) KM stand: 305 xxx km.Flere bilder av ønsket deler kan sendes på melding.Bilen befinner seg i Ålesund.Endel rustM43B16 motor.Service historikk opp til 264 xxx km.Tidligere eid av kjøreskole og voksene som har levert inn bilen på verksted for reparasjoner osv.Kvitteringer som dokumenterer arbeid siden 2006 og frem til i dag, på rundt 50 000 kr. Send pm for flere bilder, og send bud på pm! Bilder:
santho96 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Skrevet Februar 9, 2014 Dessverre, stoff seter. Seter i god/grei stand, bak seter bærer lite preg av bruk da dett av vært kjøreskole bil tidligere!
santho96 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Skrevet Februar 9, 2014 M43B16 motor, rulla 305 xxx km. Fullt service hefte opp til 264 xxx km. Hat stor rep på 25 000 kr på 2xx xxx km ! Nytt topplokk, slipte ventiler ++ (har kvittering) og service hefte! Ingen ulyder, kan startes opp og alt. Flere deler er byttet i motor Selges rimelig for rett pris!
santho96 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Har masse deler som selges grise billig, alt kan selges fra bilen uten om deler jeg trenger selv. Bare å spør. Den skal vrakes uansett, kom med bud er budet nok til at jeg gidder å demontere og sende har du fått deg billige deler !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå