E30 Ole Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Hei hei!Fått positivt svar på min søknad angående s50b30 i min bmw e30. Hoveddelen av svaret var ok og ganske rett frem mtp godkjenning, men når det kommer til delen om bremser ble jeg litt usikker på hva de mener. Noen som kan hjelpe meg forstå hva de mener her? Jeg skrev følgende i søknaden, da 300mm.de selger et kit med Tüv-papirer; "Da Hartge H35-24 har 295mm bremser foran ønsker jeg her å montere 312mm bremser med calipere fra BMW 540 (e34)." Men i de medfølgende Tüv papirer står det ingenting om hovedsylinder! Her er Tüv papirene på bremsene: 312-294-TÜV.pdf Hjelp hjelp?! Noen tanker?Mvh Ole
Oddiam Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Jeg tyder det dit at de sier at TUV papirene må være godkjente for bruk på E30, der den må ha lik bremse eff bak som det du har foran, med samme størrelse på kalipperen/hovedcyl. Spørsmålet da er om 3/R som det refereres til i tuv papirene er en E30 eller ikke.. Merk, dette er det jeg tyder det til.. Ikke sikkert det er riktig. Vurderte å ikke poste innlegget siden dette er spekulasjon, hehe.. Sikreste er nokk å ringe dem for å få det inn med teskje
E30 Ole Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Rart dette her altså ! Må sjekke hartge papirene mine om det står der! Men det er tysk så en utfordring...
Sindre Dahl Skrevet Januar 26, 2016 Skrevet Januar 26, 2016 Så du kan ha bremser fra 540 e34 så lenge du har 23,8mm hovedsylinder (som hartge h35 har og m3) og få det godkjent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå