Evsgr Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Heihei, like før jul kjøpte jeg meg en m50b25 til prosjektet mitt. Har nå kommet så langt at jeg skal starte den, men den vil rett og slett ikke. Høres jævlig rar ut når jeg drar den på startern, akuratt som om den ikke tenner. Har trua på at det enten er plugger eller defekt hjerne. Skal sjekke plugger for gnist ikveld og Evt bytte de til helga. Har da også mulighet til og låne en hjerne av en kompis for og sjekke det. Er det mulig jeg har kobla noen ledninger feil? Har bensin, er strøm på coilene, er ikke hint til start på startgass engang.. Noen som har hatt samma problemet som Evt har innspill på hva jeg kan sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evsgr Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Har nå sjekket plugger og pussa de, de var ikke våte. Prøvde hjernen min i kompisen sin bil og den starta. Nå ern ikke like sur da så vil på startgass. Begynner og tro dysene har satt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evsgr Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Noen som har peiling? Fylte 5 liter før jeg prøvde, litt søl ble det jo får og sjekke om jeg fikk bensin. Tror dere jeg må ha mer? Tanken var tom før jeg fylte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 sikker på at bensinpumpa går ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evsgr Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Ja første jeg sjekka det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 kan jo var den leverer feil mengde, evt tett bensinfilter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evsgr Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 alt av rør, filter, pumpe og slanger er nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå