Fyril Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Hei og hopp godtfolk. Jeg holder på å skrur på en gammel E30 og hardykoblingen var helt morken så den fant jeg ut at var greit å bytte.I den sammenheng leste jeg at det kunne være lurt å bytte foringen (#1 på tegningen)Vel, problemet her er at jeg ikke får ut den jæ"!#¤) dri"!#... Og det det har endt i er at jeg har klart å klemme den litt sammen så den ikke er helt rund lenger. Så den orginale som er i, er nå da ødelagt og jeg får den ikke ut for å få den byttet.Noen som har noen triks for å få ut denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Ingen som har byttet denne før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E36-Guibo/E36-Guibo.htm Ca likt EDIT: leste litt feil i farten. Du må skaffe deg en lagertrekker for innvendig lager. Da trekker du den rett ut. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Lageravtrekkersett-9-deler-191280/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Se der ja Takker for enkelt svar. Da skal jeg prøve med en sånn ^^ Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Den "offisielle" metoden for samme del på nyere modeller er å fylle hullet i senter med grease og så banke inn en metall stav/sylinder som akkurat passer med en plast-hammer. Foringen skal da bli presset ut pga, trykket. Greasen fjernes så før ny foring bankes inn. Bjørnøy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå