c-bremv Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Hei! Jeg har nå satt en s38b36 e34 m5 motor ned i min e30. Jeg skal nå koble det elektriske ledningnettet. Jeg vet ikke helt hva som skal hvor osv. Er det noen her på forumet som har koblet dette før? som evt har bilder eller forklaring på hvordan ledningsnettet skal kobles opp? Jeg ser ledningene forgreiner seg ut til 3 releer, jeg vet ikke helt hvilke releer som skal sitte der. Videre er det coil, strøm osv. Jeg kan evt ta bilde av alle ledningene/kontaktene å legge ut her, hvis det kan hjelpe. Jeg vil så gjerne kunne starte opp nå, etter mange dager timer med skruing. Skal jeg ta noen releer fra sikringsboksen som sitter originalt i bilen, eller skal jeg ikke røre denne boksen i det hele tatt? ser den har en ledning som skal kobles på strøm(+). Håper på hjelp. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 prøv å søk litt på nettet eller her på forumet så finner du sikkert koblingsskjema. Fant vertfall ut hva alle ledningene på E30'en er til her på forumet på en tråd som het noe med ''M50 i E30''. Å når du finner det er det bare å få tak i skjema til kontakten på S38 motoren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå